Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Be creative!






























Είναι πολύ σημαντικό για 'μένα να δημιουργώ.
Μερικές φορές νιώθω την ανάγκη να βγάλω τις μπογιές και τα μπλοκ μου και να ζωγραφίσω, άλλες φορές να πάρω ψαλίδια και χαρτόνια για να φτιάξω ένα κολάζ και άλλες πάλι μπερδεύομαι με κορδόνια, χάντρες, κρυστάλλους και κόμπους για την κατασκευή κάποιου κοσμήματος.
Πηγαίνω στα καταστήματα με τα είδη χειροτεχνίας ή κατασκευής κοσμημάτων και βρίσκω άπειρα υλικά. Διακοσμητικά, όμορφα πολύχρωμα χαρτιά, μαρκαδόρους, κρυστάλλους, πέρλες, κορδόνια... Πολλούς μικρούς θησαυρούς, οι οποίοι μου δίνουν έμπνευση για νέες δημιουργίες. Σκέφτομαι πόσα όμορφα πράγματα θα μπορούσαν να προκύψουν αν ασχοληθώ μαζί τους.
Άλλες φορές πάλι η έμπνευση, η επιθυμία για δημιουργία, έρχεται από κάποιο πρόσωπο. Έναν φίλο, για τον οποίο θα ήθελα να φτιάξω κάτι που θα του δώσει χαρά, φορτισμένο με τις καλύτερες ευχές μου.

Η δημιουργική αυτή διαδικασία δεν σταματά μέχρι να μπει και η τελευταία πινελιά. Πώς θα είναι η συσκευασία; Θα το πακετάρω; Με τι χαρτί; Ή θα είναι εφημερίδα; Θα μπει σε τσαντάκι; Σε κουτάκι; Με τι χρώμα κορδέλα; Ή είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσω σπάγκο;..........................................

Η δημιουργία είναι ο δικός μου τρόπος να χαλαρώνω ενώ ταυτόχρονα γεμίζω ενέργεια! Αδειάζει το μυαλό μου, χάνω τελείως την αίσθηση του χρόνου και στο τέλος, ενώ νιώθω μια γλυκιά κούραση -πολλές φορές μετά από πολλές ώρες δουλειάς- ταυτόχρονα, είμαι γαλήνια, γεμάτη ικανοποίηση και ευτυχία!
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!

Γι' αυτό: Be creative!!!! ; )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου