Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση: low budget - small apartment!!!

Με τόσο τσουχτερό κρύο τις τελευταίες μέρες ένιωσα την ανάγκη να ζεστάνω, κυριολεκτικά και μεταφορικά, το καθιστικό, τον χώρο που περνάω τις περισσότερες ώρες όταν είμαι σπίτι...Αφού στρώθηκαν τα χαλιά, "στρώθηκα" κι εγώ να στήσω τον χριστουγεννιάτικο στολισμό... πιο νωρίς από κάθε άλλη χρονιά.


Το καθιστικό μου είναι πολύ μικρό και δεν υπάρχει χώρος για το κλασικό έλατο, οπότε έπρεπε να σκεφτώ μια εναλλακτική εκδοχή. Καλύτερα! Δεν είμαι και πολύ παραδοσιακός τύπος, ούτως ή άλλως.
'Ενα αγαπημένο λευκό βάζο μαζί με μερικά φυσικά κλαδιά, τα οποία ήταν βαμμένα από πέρσυ με λευκό σπρέυ, έδωσαν την βάση για το δέντρο. Πολύχρωμα, μικροσκοπικά στολίδια από ξύλο έσπασαν την μονοτονία του λευκού, ενώ μικρές κρυστάλλινες σταγόνες έδωσαν την τελική λάμψη!


Ήμουν ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα! Τώρα έπρεπε να βρω μια θέση για το δεντράκι μου. Μην φανταστείτε ότι ταλαιπωρήθηκα και πολύ να αποφασίσω, αφού οι επιλογές μου δεν ήταν πολλές... Θα το έβαζα να "κάτσει" στο χαμηλό και μοναδικό (!) τραπεζάκι δίπλα στον καναπέ.
Πήρα δύο κουτιά από ηλεκτρικές μικροσυσκευές, που είχα φυλάξει (ποιος ξέρει γιατί (;) αλλά να που χρειάστηκαν) και τα τύλιξα με κόκκινο χαρτί. Αυτά τα κουτιά θα έδιναν το ύψος που χρειαζόταν στο αυτοσχέδιο δεντράκι μου για να αναδειχθεί... Το πείραμα, ευτυχώς πέτυχε!


Μετά επιστρατεύθηκε οτιδήποτε ήταν χριστουγεννιάτικο ή τουλάχιστον θα μπορούσε να σου θυμίζει Χριστούγεννα. Μπάλες "'οτι να 'ναι", Αγιοβασίληδες που σκαρφαλώνουν, φωτάκια (φυσικά!), κρυστάλλινα διακοσμητικά... ή και πιατικά, αγγελάκια, καρτούλες! Ταινία διπλής όψεως, κορδέλες, μπρελόκ (;;;), κλωστές, κολιέ με swarovski......και ό,τι έβρισκα μπροστά μου.
Φυσικά, ελλείψει επιφανειών προς στόλισμα χρησιμοποίησα και το καλοριφέρ!!! παλιό κόλπο... ; )





Έβαλαν όλοι τα καλά τους!!

Μετά από λίγες ώρες και αφού είχα ικανοποιήσει το δημιουργικό μου "δαιμόνιο" χωρίς να ξοδέψω λεφτά, το αποτέλεσμα ήταν κάπως έτσι:



Στην πραγματικότητα είναι πιο ωραίο απ' ότι φαίνεται στις φωτό!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους, λοιπόν!!! 
: )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου